24 Kasım 2014 Pazartesi

Kuş Kafesi Pasta:)

  Pinterest'te dolaşırken rastladığım ve çok hoşuma giden pasta modeliydi kuş kafesi pastalar. Neden olmasın diyerek koyuldum işe.
  Bir işi severek yapmak, yapılan iş her ne olursa olsun mutlaka sonuca yansıyor. Evde yemek yaparken dahi öyle değil mi? Severek, özenerek yapılan yemekler daha güzel olmuyor mu? Her şeker hamurlu bir şey yaptığımda yapmaktan ne kadar zevk aldığım, herşeyi unuttuğum geliyor aklıma. Severek yapılan herşey güzel. Evet, hayatta pek çok şeyle karşılaşıyoruz hatta bazen üstesinden gelemeyeceğimizi düşünüyoruz ama istenirse yapılamayacak bir şeyin olmadığını da biliyoruz. Nerden geldim buraya ben de anlamadım ama sanırım  kuş kafesindeki iki aşık kuştan esinlendim:) Çünkü hem yaparken büyük zevk aldım, hem de ne kadar beğenildiğini görünce. Lafı fazla uzatmadan sizleri kuş kafesi pastamla baş başa bırakıyorum...





1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil