5 Şubat 2015 Perşembe

Ali Kerem'imizin Doğum Günü Organizasyonu:)

  Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim... Yazmaya bir süre ara vermemin sebebi sağ kolum. Artık çevremdeki çoğu kişi nazar olduğunu söylese de nedendir bilinmez yılbaşından bir hafta önce sağ omzumdaki dayanılmaz ağrının sadece bir tutulma olduğunu düşünerek hastaneye gitmeyi reddeden ben bu ağrıya ancak bir hafta dayanabildim ve hastanenin yolunu tuttum. Çekilen emar sonucunda ödem olduğu ortaya çıktı ve ben 15 seanslık fizik tedavi sürecine başladım. Fakat bu süre sonunda yapılan muayenede kolumun hala iyileşmemiş olduğu anlaşıldı ve 7 seans daha ilave edildi. Şimdi bu seanslara devam ediyorum ve inşallah son seanslarım olacağını umuyorum. Tabi bu süreç boyunca ben pasta, kurabiye, cupcake namına hiç ama hiçbir şey yapamadım hatta eve yemek bile yapamadım. Sağolsun ikinci annem(eşimin annesi) sürekli gelerek yemeklerimizi yaptı. Bloğu yazmaya hep geriden geldiğimden dolayı birçok pasta ve kurabiye paylaşımı yapacağım fakat bunların önceden yaptıklarım olduğunu belirtmek isterim:)
  Organizasyon namına ilk adımım yeğenim Ali Kerem'in doğum günü oldu. 2 yaşındaydı ve kreşe de başladığından orda da bir kutlama yapmak istedik. Ablamla beraber kreşe gittik, süsledik, çocuklara hediye şekerler aldık. Tüm bunların öncesinde uzun bir Eminönü turu yatıyor tabiki:) İstanbul'a her gittiğimde pasta malzemeleri cenneti Eminönü'ne uğramadan asla dönmem. Süsleme konsepti de yaptığımız pasta ve kurabiyelerle uyumlu olarak Şimşek Mcqueen idi. Bunun için Ali Kerem'in fotoğrafının basılı olduğu poster ve vereceğimiz hediyelere yapıştırmak üzere etiketler yaptırdık. Aşağıda her ayrıntısıyla parti detaylarını görebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder