4 Aralık 2014 Perşembe

Aile Pastası:))

  Eskiden beri tanıştığım ve sevdiğim arkadaşlarımdan Yasemin, eşi için güzel bir doğum günü pastası yaptırmak istediğini söyledi. İlk önce nasıl bir model olacağına karar verdik ve ben büyük bir heyecanla pastayı yapmaya koyuldum. Bir yandan da üstünde çok figür barındıracağından acaba güzel olur mu, yapabilir miyim diye düşünmekten de kendimi alıkoyamadım tabiki:) Figürleri yapmaya başlayınca o kadar büyük zevk aldım ki hele de küçük kızları Selin'i yaparken... Pastanın konsepti; koltukta kucağındaki Selin'i oyuncaklarıyla avutmaya çalışırken uyuyakalan baba Koray, aynı şekilde yorgunluktan koltuğun kenarında uyuyakalan anne Yasemin ve herkesi çok sevdiği 'Nenne Bebe' ninnisiyle uyutup kendisi bir türlü uyumayan Selinnn... Aslında pek çok çocuklu ailenin yaşadığı bir durum bu. Figürler için epeyce uğraşsam da sonucu görünce inanılmaz mutlu oldum. Üstelik Yasemin; Selin'in figürleri gerçek sandığını, ağlayıp eline alıp oynamak istediğini hatta bu yüzden sadece bir fotoğraf çekilebildiklerini söyledi. O kadar gerçekçi yapmışsın ki Selin'in elinden zor aldık dedi. Ben de beğenmelerine çok mutlu oldum tabi:)) Karşınızda pastaaaa...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder