6 Şubat 2015 Cuma

Film Rulosu Pasta:)

  Bu pasta başka özel ve güzel... Neden derseniz eşimin doğum günü için özene bezene ve sevgiyle hazırladım:) Önce kısa bir anekdotla başlamak istiyorum. 15 Aralık 2014'ten tam bir yıl önce yani eşimin evlendiğimizden sonraki ilk doğum günü olan 15 Aralık 2013 için kafamda ilk defa şeker hamuruyla pasta yapma fikri belirdi. Şeker hamurlu her şeye fazlaca merakım vardı hatta nişanımda, düğünümde hep böyle pastalar yaptırmıştım. Bir gün yapacağımdan da daha o zaman emin gibiydim. Böylece ben kolları sıvadım, eşimin tüm arkadaşlarını ona sürpriz yaparak eve çağırdım lakin ilk defa şeker hamuruyla kavuşacak olan ben acaba yapamayıp rezil olabilir miydim? Böyle bir ihtimal olmakla birlikte sevgili ikinci annemin (eşimin annesi) yardımıyla kolları sıvadık. Ortaya ilk sefere göre çok da kötü olmayan bir pasta çıktı, herkes de çok beğendi fakat benim için hele de şu anki pastalarıma nazaran vasat bulduğum bu pastayı bloğa koyma cesareti henüz oluşmadı:) Kim bilir belki de bir gün cesaretimi toplarsam sizlerle paylaşırım:) Şimdiye dönersek, benim için geriye dönüp baktığımda oldukça fazla aşama kaydettiğimin en büyük kanıtı bu film rulosu pasta... Meğer 1 senede neler değişebilirmiş... Pastaya, eşimin ve benim değişik yerlerde çekildiğimiz fotoğrafları yenilebilir olarak bastırıp monte ettim. Bana göre aşkı en güzel anlatan pastalar film rulosu pastalar. Çok söz söylemeye gerek bırakmadan fotoğraflarla her şeyi en duru haliyle anlatıyorlar. O fotoğrafların çekildiği anlara sizi tekrar götürüyorlar... Hep her fotoğrafın bir hikayesi olduğuna inananlardan oldum, sanırım bu yüzden de fotoğraf çekmeyi ve çekilmeyi çok severim. Gene derin mevzulara daldım, kendimi tutmazsam sayfalarca yazabilirim:)
   Doğum gününü dışarıda arkadaşlarımızla bir yerde yemek yiyerek kutladık ve pastam çok beğenildi. Gerçi bana sorarsanız eşimle benim fotoğraflarımızı kesmeye kıymak hiç de kolay olmadı:) Bu kadar laftan sonra artık pastayla sizi baş başa bırakayım... Fotoğraflardan ziyade videoyu da izlemenizi tavsiye ederim.




 
Bu pastayı aslında en iyi anlatabilecek şey fotoğraflar değil de video. Dolayısıyla pastanın tam atmosferini yansıtması için buraya videosunu da ekliyorum. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder