10 Şubat 2015 Salı

Türk Kahvesi ve Candy Crush Pasta:)

  26 Aralık... İkinci annemin doğum günü. Hep ikinci annem diye yazıyorum buraya çünkü normalde de hep anne derim, kayınvalide kelimesini oldum olası kabullenemedim. Bunda da en büyük payın eşimin annesi Ayfer annem olduğunu düşünüyorum. Çünkü bana asla ama asla sürekli bahsedilen kötü kayınvalide imajının tek bir zerresini göstermeyen, hatta annemin İstanbul'da olmasını hiç ama hiç aratmayan, düğün alışverişlerinde bile benimle sabah 9 akşam 7 yılmadan gelinlik vs. bakan, kolumun hasta olduğu ve fizik tedavi gördüğüm bu günlerde gelip sürekli yemeklerimi yapan... Bana bırakırsanız sayacak o kadar iyilik var ki gördüğüm buraya yazmaya yetmez. Maşallah diyelim nazar değmesin bize:) Hal böyle olunca seve seve, tamamen içimden gelerek, canı gönülden pasta yapmak istedim anneme doğum gününde. Annem candy crush oynamayı çok sever ve de Türk kahvesi düşkünüdür. Bunları göz önüne alınca aklıma tam da bunlara uygun bir pasta yapmak geldi. Annem görünce çok mutlu oldu. Anneme kırmızı elbise yapmıştım pasta figüründe, tesadüfen annem de o akşam kırmızı giymişti. Güzel bir yemek yiyip pastamızı kestik. Bu arada figür istediğim kalitede olmadı çünkü yaptığım çok daha güzel insan figürleri var ama özenince böyle olmaz mı zaten. Tabi bir de vakit sıkıntısı var. Yapacağım figürlere günlerimi verip üstünde çalışmak istesem de çoğu zaman bu vakti bulamayabiliyorum. Buyurun pastaya...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder