20 Kasım 2014 Perşembe

Evlilik Yıldönümü Pastamız:))

  24 Ağustos 2014... Evleneli ben hiç anlamamış olsam da 1 sene olmuş bile. Zaman gerçekten de çok çabuk akıyor. Belki de mutluluktan, aşktan, huzurdan... Bana da pasta yapmak için bahane lazım zaten. Bundan iyi bahane mi olur:) Bizi anlatan bir pasta yapmalıydım kesinlikle. Madem ki bizi anlatacak tabiki içi de bizim gibi rengarenk olmalıydı. Konsept evlilik yıldönümü ise gelinle damat da şarttı pastada. Eğer bir de AŞK varsa kalpsiz pasta olmaz hatta ne kadar çok kalp olursa o kadar iyi olur. Filiz ve Ferhat'ın baş harfleri de olmadan olmaz. O akşam dışarıda güzel bir akşam yemeğinin ardından evde pastamızı kestik. İnşallah nice nice mutlu, sağlıklı, aşk dolu yıllarımız olsun diyerek sizi pastayla baş başa bırakıyorum...:)





  Pastanın rengarenk pandispanyasını da sizlerle paylaşmak istedim. Buyurun...


  Bunlar da pastanın kesilmiş hali...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder