20 Kasım 2014 Perşembe

Doruk'un Doğum Günü Pastası:)

  Sevgili arkadaşımız Doruk'un doğum günü olduğunu duyar duymaz eşim, Filiz doğum günü pastasını yapar dedi. İlk doğum günü pastası denemem eşimin doğum günü içindi ve ilk olduğu için herkes çok beğense de tam istediğim gibi olmamıştı, bundan dolayı beni biraz telaş sardı tabi. Çünkü doğum günü dışarıda kutlanacaktı ve kalabalık olacaktık. Neyse tabiki büyük bir zevkle başladım pastamı yapmaya. Bu arada Doruk'a özel ne yapabilirim diye de bayağı kafa yordum:) Artık biraz daha işe hakim olabilmenin verdiği özgüvenle pandispanyamı rengarenk bile yaptım. Renkli herşeye oldum olası bayılmışımdır zaten ama pembenin her tonunun benim için ayrıcalığı vardır.  Evimde de bütün duvarların uçuk pembe hatta bir duvarımın fuşya boyalı olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim. Gelelim pastamıza... Fotoğraflarda göreceğiniz üzere beyaz kremamın azizliğine uğradım, sıcaktan biraz kenarlardan akma yaptı artık ikinci pasta deneyiminin azizliği diyelim buna da. Pasta; beyaz kremalı, cevizli, meyveli bir pastaydı. Süslemesi itibariyle de tam Doruk'u yansıtıyordu. O zaman buyurun pastaya...




  O kadar övdüm pastamı içi şöyle renkliydi böyle renkliydi diye. İşte karşınızda pastanın kesilmiş hali...



 
  Eşim Doruk'a takılmayı çok sevdiğinden benden Doruk için 1 yaş kurabiyesi yapmamı da istedi. Onu da buraya koymak istedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder