18 Kasım 2014 Salı

İlk Cupcakelerim:))

  15 Aralık 2013... Evli olarak eşimin ilk doğum günü ve sürekli yenilikler peşinde koşan ben, ona sürpriz bir doğum günü hazırlamak istiyorum. Ne yapabilirim diye düşünürken aklıma söz, nişan, düğün için yaptırdığım ve o zamandan beri aklımın bir köşesine yerleşen şeker hamurlu kurabiye ve cupcakeler geldi tabiki. Daha önce yapmış mıydım, hayır ama neden olmasın diye düşünerek giriştim işe:) Önce pasta malzemeleri satan yer arayışına girdim ve internet sayesinde bulmam çok geç olmadı. Bir anda kendimi malzemecide buluverdim. İlk aşamada bana nelerin lazım olacağını sorarak öncesinde de araştırma yaptığım için zorlanmadan ama elim kolum dolu döndüm eve. Biraz model araştırarak biraz da birşeyler uydurarak ortaya bu cupcakeler çıktı.

 

 

  Sanırım ilke göre hiç de fena değildim:) İşin en ilginç yanı ilk kez böyle bir şey deneyen ben, eşime sürpriz olsun diye yaklaşık 15 kişilik arkadaş grubumuzu çağırmıştım. İşin ucunda rezil olmak da vardı ama çok şükür herkes çok beğendi ve hatta gaza gelen ben bu yaptığımın son olmayacağına gerçekten inandım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder